dimanche 17 octobre 2010

Azi

Azi sunt bătrână ca Pământul. Imobilă ca nimicul universului. Cenuşie ca deprimarea. Sufocată de tăcere ca moartea. Captivă ca visele neîmplinite. Resemnată ca imploziile. Monotonă ca ploaia. Izolată ca o cădere în timp. Neutră ca întunericul. Sărmană ca pomii fără culori. Tânjind ca păsările din colivii.

3 commentaires:

La Rose Jaune a dit…

...azi imi esti sora.:)

Joker a dit…

Buna Voce..de departe..:)
Interesant asta cu "forma fara fond a existat din totdeauna".
Eu zic..niciodata ca acum. Exagerat in forma, plin de forma:aparenta, iluzie sau superficialitate..grosolana:)
...
Succes acolo unde esti.

Tasha a dit…

Sper ca azi e deja ieri,cred ca azi o sa-ti fie bine,si crede-ma nu o data am simtit si eu asta,dar,nu m-am lasat ,esti minunata draga mea!...eu una am invatat multe de la tine citindu-te...
Mda! dar o sa spui:"te cred!te-ai intors din vacanta cu forte noi,ce bine de tine...!!!"poate ti-ar prinde bine si tie o scurta vacanta,incearca te rog!pe mine cele 10 zile la munte m-au intinerit,pur si simplu!a fost superba vacanta mea,o sa dau imagini pe blog maine!
Te imbratisez si maine sper sa te gasesc in alta forma.